yolanda

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Yolanda - 1 februari 2012 21:13

Hej!
JAg glömde vad vi skulle gö i helgen och imorgån:

Imorgån=STUDEIDAG!!!!♥ 

i helgen ska vi ha aktivitets helg jag,mamma och pappa.

Juste bild från scoterna:




'Peace! ♥ 

Av Yolanda - 1 februari 2012 20:58

Haaaj! ♥

I dag har jag varit på scoterna.

Nu ska vi börja jobba på vårat goda gärningar märke.

Ska göra en god gärning varje dag och skriva/rita i en bok.

Sen lekte vi två lekar.

Den ena e svår och har inget namn :P

Den andra var lättere och hade inget namn :P

Man skulle knyta upp en vanlig knop.

Sen knyta den.

Sen knyta upp en annan knop som jag inte minns vad den heter. (tror de va skotstek eller så var de den första)

Jätte bra på tvåan.

Sen ta godis påse och sen göra samma sak igen.


Peace! ♥

Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards