yolanda

Alla inlägg under februari 2011

Av Yolanda - 17 februari 2011 16:32

Hej!!  

NYTT TEMA!!!!!!!!!!!!!

Temat är................ BLING BLING TEMA!=BLING BLING TEMA  

COOLT!  


Håll höjd MSP!

Yolanda


Av Yolanda - 10 februari 2011 16:00

Hej och HEJA  MSP!!!!!!

Ja.jag vill säga det nya temat på MSP!!!

Temat är..................... Alla hjärtans dag tema!!!!! 

Och jag har en bild som jag har ritat:

   Tada!!

Inte den snyggaste men okej.

MSP!  


Håll höjd!

yolanda


Av Yolanda - 4 februari 2011 20:49

Hej!  

Jag vill lära er en ramsa som många på msp känner till.

Den går så här:

                                Lär dig skratta lär dig le lär dig älska msp!!

Bra va? :)

Och jag har gort massa filmer!

Kola dom!


Håll höjd!

Msp yolanda!

MSP
Av Yolanda - 3 februari 2011 17:33

Hej!   

NYTT TEMA PÅ MSP!!!!!!!!  

Temat är *trumvirvel*.................. MANGA tema!

Det är en stil djur renbågar sjärnor ni vet sånt.

Super kolt tema!

Kola det alla mspare!


Håll höjd!

(msp älskande) yolanda!



Av Yolanda - 2 februari 2011 19:34

Hej!   

Nyheter:

Bloggen kommer bli en MSP blogg!!!!

Men den kommer handla lite om min vardag.

Jag är frisk igen.

Snart kommer det nya MSP temat.

Johanna (bvfa) och min kusin gabriel fyller år på Lördag!

Min favo lärare Bjorn har börgat igen!   

Fick Björns atograf.

Nyheterna är slut.


Håll höjd!

Yolanda  

Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards