yolanda

Alla inlägg under december 2010

Av Yolanda - 29 december 2010 18:57

Gott nytt år alla läsare!   

2011 närmar sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Ja,jag är SUPER pepped!  

Men nu till julkaparna.

Jag fick massa saker.

Petshopp och massa annat.  


Gott nytt år!

yolanda


P.S Jag ville bara säga förlåt för att jag missa veckans tema.


Av Yolanda - 23 december 2010 09:30

God jul alla läsare!  

Imorgon for vi öpnna alla paket!  

Men det här är vår plan:

  1. Stiger upp och öppnar 24 luckan och morgon present! 
  2. Tittar sista avsnitet av julkalendern.  
  3.  Klär på mig och borstar tänderna.
  4. Vi åker till Upsala.
  5. Öppnar några presenter.
  6. Åker hem.
  7. Tittar på kale anka.
  8. Öppnar paket.

Slut


God jul!

Yolanda!

Av Yolanda - 22 december 2010 11:56

God jul alla läsare!  

Det är dan för dan före dopparedan!

Men min gran är kläd!

I dag ska vi klä den andra granen!

Min gran kommer visas sen.


God jul!
Yolanda 



Av Yolanda - 20 december 2010 19:45

God jul alla läsare!  

Nu är det veckans tema!

Temat är....................Panfu!


         Jag säger: Hej bloggen!

      Min panda!  

Ja det var veckans tema!


God jul och gått nytt år!

Yolanda


P.S Jag kommer inte blogga mycket nu för i över morgon är det avslusning!!!!!!!


Av Yolanda - 19 december 2010 20:11

God jul alla läsare!  

Det STORMAR!  

Vi kanske inte kommer ut imorgon!

Ingen skola kanske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!        

Johanna var här idag!


Håll höjd!

Yolanda!

Av Yolanda - 18 december 2010 11:36

God Jul alla läsare!

Jag ska visa några mönster!

                       

                                                   


                                            

                                                  

                                            


     Tada!


Håll höjd!

Yolanda!

Av Yolanda - 18 december 2010 11:19

God Jul alla läsare!  

Jag var presis på fokis blogg!

Jätte fin blogg!

Men ändå idag ska vi ta in min gran och klä den!  

Ja och när pappa är hemma ska vi klä den den STORA granen.


God Jul och Gott Nytt år!!

YOLANDA!!!!!!!!!!!!!!!

Av Yolanda - 15 december 2010 18:04

Hej alla läsare!

Det har komit snö i panfu!

 JA!!!!!!!!!

Jag leker där mycket.

Attjoooooooo!!

Är fökyld i panfu.

Spelar nån panfu?


Håll höjd!

Y R


P.S Jag heter zebralotta på panfu



  

Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards