yolanda

Alla inlägg under november 2011

Av Yolanda - 24 november 2011 19:45

Hej och goood (och inte snöig ;( ) jul!


Ja här e ställen:


webbmagistern.se


mattemästaren


Dom första fram till 5b har vi i min skola :)

(6a o b hade vi innan vi tog bort 6:an)


VILL HA SNÖ!!!!  







Håll höjd!

yolanda 


Av Yolanda - 23 november 2011 20:01

Heej alla läsare! Ifall jag har några kvar o.-

SÅ SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUKT LEDSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!

!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!


 


Meeen snart e de JUL:

               


     


Kunde inte ladda upp bilder tog gamla. :P


Håll höjd!


Av Yolanda - 4 november 2011 19:54

Heej!♡❤ Coola va?

Hitta dom på min dator.

Meen jag har gjort:

186 inlägg!

Alltså det här e mitt 187 inlägg.

Ojj va mycket!


Håll din höjd!♥☺

yolanda

Av Yolanda - 3 november 2011 20:52

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Av Yolanda - 3 november 2011 20:46

Heej!♥ 

Idag har vi varit i uppsala.

Sen kom samuels andra kusiner.

Alva och Olle.

Alva var 6 år,blond och kul.

Olle var 3-4 år,brunnet och inte pratig.

Söta! ♥

Seen nuu kollar vii påå roobinson! ♥

Braaigt! ♥


Håll allas höjder! ♥

Eran yolanda! ♥   

Av Yolanda - 2 november 2011 09:31

HEEEJ!

Såå leedsen att jag nt har bloggat på 5 dagar!

Men!:

Vi har haft JÄTTE mycket att göra inför Halloween partyt igår!

Det var kuul!Jag,Amanda F och ville gorde det här skämtet:

 Skuggan!:


Vi gick ut i skogen.

Sen gick jag,ville och amanda f ut igen.

Vi skämtade om att vi var 'döda' sen när Filip,Jakob o Emil hittade oss.

Vi kom på på vägen tillbacka det här:

Att vi skulle låsas att vi såg en skugga.

Sen sa vi

Amanda sa: Stina Stina Stina!

Jag sa: Solivan Solivan Solivan! 

Sen sa vi så (alltså vi sa att vi såg en skugga) och jag la till:

Det var därför den inte skulle se oss. (Den påhittade skuggan)

Och ALLA gick på det!

Vu sa nt att det var ett skämt.  


Håll höjd!

yolanda 


Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards