yolanda

Alla inlägg under mars 2011

Av Yolanda - 30 mars 2011 19:10

Hej!  

Jag har en ny blogg!

Den heter: mspyolanda.bloggplatsen.se

Det kommer vara min msp blogg.

Den här kommer bli vardags blogg!

Inget annat!


Håll höjd!



YOLANDA!!!!!    

Av Yolanda - 29 mars 2011 21:03

Hej!

Vill visa en sak.

Till kissy:

   Ge kissy atos!


Håll höjd!



Yolanda

Av Yolanda - 29 mars 2011 19:56

  Hej(snyft)...msp.  

Kissy har blivit rara..derad!           

Hon tog bort henne för att hon sa:

Msp tog bort för att hon nt varit inne på 4 mån.

Hon bröt EJ mot reglerna!

Saknar dig!

Men hon har en ny gubbe!!

Den heter: starie00

Ge henne atos så hon kommer enda upp igen!


Håll höjd!

//

yolanda

Av Yolanda - 27 mars 2011 20:06

                          HEEEEEEEJ!!!!!  

Vet ni vet ni!?!?!?!?!?

Jag har det nya NINTENDO 3DS!!!!!

Man kan se i 3D göra 3D bilder!

I   3DS!!!

LOVE DET!

LOVE LOVE LOVE!

Det är super duper kul!

Och 2 besökare till den här månaden sen har jag 100 besökare!

yolanda fich 5 kr på vanliga och på 25 på vip hjulet!


Håll höjd!

yolanda

  

  

Av Yolanda - 26 mars 2011 10:14

                                                            Hej MSP!!!!

Jag ha gort bloggen färg glad!!   

En ny över bild!

Yolanda har skafat bästis på msp!

Här kommer över bilden:

 

Ta da!

Ledsen det blev fel på den jag byter färger på texten.


Håll höjd!

yolanda    

Av Yolanda - 25 mars 2011 11:43

  Hej och ledsen att jag inte har bloggat!

Så har ledsen: _______________________________----------________________----------_________________!!!!!!!__________...............,,,,,,,,,,,,,,,,??????????+++++++++++++++`´``````````````´`´`´´`''''''''''''
''''******************!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§§§§§§
§§§§§§§§°°°°°°°°°°°°°°=======.

Men jag har missat två teman bilderna blir försenade.

det temat som är nu är...............ROKOKO tema!

Här har ni tips om andra MSP-bloggar:

mspbloggizar.bloggplatsen.se

kissyfnissy.blogg.se

mspsuperme.bloggplatsen.se


enda jag vet.

Man kan skafa destisar yolanda är snart ledig!

Jag har en till gubbe som heter yullan för min hund heter det!


Håll höjd

yolanda  


P.S MSP ÄGER!!!

Av Yolanda - 14 mars 2011 20:50

Hej MSP!!!   

Idag kom 2 korta filmer+en vanlig!

Dom heter:

Fint?

1/35

2/35


Se dom!!

snälla


Hålll höjd!

yolanda


P.S

Bilderna kom försent.    

MSP
Av Yolanda - 11 mars 2011 18:06

He he hej ms ms msp!!  

Jippi nya chattrum!

Köpcenter och skolan!

Nästa inlägg kommer det bilder!

Och min fest blev inte lyckad!   


Håll höjd

              //

                   yolanda


Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards