yolanda

Alla inlägg under mars 2011

Av Yolanda - 10 mars 2011 17:06

Hehehej msp!  

NYTT TEMA!!!!!!!!!!!

Temat är *trummvirvel*........................FÖDELSEDAGS TEMA!! (MSP fyller år!)

GRATTTTISS MMMMMSSSSSPP!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    

JEHEY!

Jag ska ha en msp-fest dom fyller ju 2 år!

Imorgon kl: 17:00 eller !/:== hehe!

KOM!
Mitt rum!


Håll höjd!

yolanda 

Av Yolanda - 9 mars 2011 15:03

Hej MSP!  

Jag ville säga att modevisningen kommer i dag eller imorgon!

Jag är hemma och nu kan jag blogga mer!!

Ville bara säga det!


Håll höjd!

yolanda


Av Yolanda - 7 mars 2011 11:12

Hejsan msp!  

Jag ska berätta vem som åker i modevisningen!!!

Den som åker är........ *trumvirvel*........... hanna.stina

Sorry!

Ses på msp!


Håll höjd!

yolanda

Av Yolanda - 6 mars 2011 11:42

HEJ MSP!!  

Nytt om msp:

Modevisningen: 2 röster på .:jenni:. 1 röst på !-felle-! 1 röst på svea09

Jag gör nya modevisningen imorgon!

Pumplisa är hackad kola själv!!!!

Det här e msp för nåra dagar sen:

Var med i en klotter tävling i förr går och igår!


Inget mer!


Håll höjd och heja MSP!!

yolanda

Av Yolanda - 3 mars 2011 19:21

Hej hej hej!  

Jag ville bara säga att bloggen kommer bli SUPER ----->grön<-----

Japp,det är min favo färg!

GRÖN!



Håll höjd!


yolanda 

Av Yolanda - 3 mars 2011 19:04

Hej msp vänner 

Nytt tema!!!!!!!!!!!!!  

Temat är *trummvirvel......................................
........ Carton-tema!

Gillar inte.

Ja,kul men inga fina saker och animeringa!  

Kan någon se min nya film?

Modevisninge      (del 2)

Ses imorgon!


Håll höjd!  


yolanda!  

Av Yolanda - 2 mars 2011 15:06

Hej msp vänner 

Ledsen att jag inte sagt vad som har hänt på msp!   

Men temat är  *trummvirvel*......................... Skol tema!!

Tråkit!

Vi har ju sport lov!!

Varför inte sportlovs tema???!!

Men,jag har en ny bvf på msp hon heter *trummvirvel*.................. Jejm sngg!

Jag vill säga att skol temat tar slut i över morgon!

Dom andra 2 sakerna var:

1: Jag är i Norge åker till Italien imorgon!

2: Jag är ihop med William!        Många andra är ihop!


Ha en färg glad dag och håll höjd!   


P.S Jag kommer inte blogga mycket dålig upp-kåppling i Italien!

yolanda

 

Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards