yolanda

Alla inlägg under november 2010

Av Yolanda - 6 november 2010 18:04

Hej alla läsare!

Jag vill beräta att jag spelar en sida som kalas msp=moviestarplanet=filmsjärneplaneten.

Här en ramsa: Lär dig skrata lär dig le lär dig älska msp!

Aldså.

www.moviestarplanet.se

!!!


HhÅåLl HhÖöJjDd

YyOoLlAaNnDdAa


Av Yolanda - 6 november 2010 13:06

Hej alla läsare!  

Jag vill visa några billder på Yullan!

 Sitt!

 Va!?

 Det är tråkit!  

 Åååååå!

Det var alla!


HHÅÅLL HHÖÖJJDD!!

YYOOLLAANNDDAA!! 

Av Yolanda - 5 november 2010 18:45

Happy halloween alla läsare!  

Ja det är svensk halloween idag!  

Så BUS eller GODIS!

Hi hi!


Ha en bra HALLOWEEN och Håll höjd!

Halloween Yolanda!


P.S

Här en en eller två halloween bilder!

     

  

Av Yolanda - 5 november 2010 18:30

Hej alla läsare!  

Idag var på gustavsvik!  

Jag var där med Johanna, Solivan och pappa!

Jag åkte ALLA rutchknor!!!!!!

Jag kallar en toalleten!

För det käns som en toa!

Men det var jätte kul!

Men JÄTTTE lång kö!

   Håll höjd!

Yolanda! 

Av Yolanda - 4 november 2010 15:13

Hej alla läsare!  

Nu ska Soli=Solivan och Johanna skriva!

1:Johanna

Hej!

Kul att jag får skriva!  

2:Solivan

Hej alla!

Det är kul att få skriva i Yolanda`s blogg!  

Håll jd

Yolanda Solivan och Johanna!   

Av Yolanda - 4 november 2010 10:46

Hej alla läsare!

Jag vill visa en grej mamma har gort!

Mitt benk papper till skolan!

   Fint va!?

På sidan ser man Yullan mamma och pappa!


Håll höjd!

YOLANDA!

Av Yolanda - 4 november 2010 10:34

Hej alla läsare!  

I dag så kommer våra gjäster!

I fall ni har glömt namnen här kommer dom!

Johannna och Solivan!

Dom ska koma 15:00 men Johanna kanske kommer tidigare.

  

Håll höjd!

Yolanda!


Av Yolanda - 3 november 2010 20:13

Hej alla läsare!  

I dag åkte vi skridskor med fridids!   

Det var jätte kul!

Tur att vi inte åkte ute!

Det spö rängna!  

När kommer snön!?!?   


Håll höjd!

Yolanda!


Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards