yolanda

Alla inlägg under oktober 2010

Av Yolanda - 12 oktober 2010 20:47

Hej och Hej Då!

För i dag.  

Kommer göra nytt i morgon!   

Hej Då!   

Av Yolanda - 12 oktober 2010 19:49

Hej   

Deta inlägg handlar om panfu!   

Jag vill bäretta om panfu!

Panfu är ett stele man kan chatt och träfa vänner!

Skafa tusentals vänner!

Bli gärna med!

www.panfu.se

www.panfu.dk

www.panfu.com


Håll höjd!


Yolanda!


P.S Har moviestarplanet som favorit okså!   


Av Yolanda - 12 oktober 2010 19:16

Hej!   

Jag vill bäretta om min familj och vänner!

Det här är Saga min besttis!   

Här är min kusin och jag i Italien    


Håll höjd!


Yolanda


P.S Nästa inlägg handlar om panfu

Av Yolanda - 12 oktober 2010 18:30

Hej!   

Jag har min första bloggdag!   

Det är kul att ha en egen blogg!

Här är fakta om mig!

Flicka eller pojke:Flicka

Syskon:Nej

Husdjur:Ja Hund typ  sak-monster-alltit hungrig 

Ålder:9

Sport: Fotboll 

Favorit land: Italien

Favorit plats: Lego land

Favorit film: Harry Potter

Favorit spel på internet!: PANFU! Det är ett spel med chatt och man är panda!

Jag tipsar alla från 7-12 13 år  www.panfu.se
Här är en bild på mitt husdjur Yullan P.S FARLIG!

   

Visst är hon söt!   

Svara vad ni tycker om mitt inlägg i kommentarer!


Håll höjd! 


Yolanda

Tidigare månad - Senare månad

Halloj!

Heej välkommen hit!

Presentation


Hej är en 10 årig tjej som skriver om mitt liv!
Jag redigerar bilder i ps.
Hoppas ni trivs.

Fråga mig

24 besvarade frågor

Omröstning

Vilken internet sida är bäst?
 www.panfu.se
 www.moviestarplanet.se
 www.spela.se
 www.spelo.se
 www.bellasara.com
 www.aq.com
 www.top-model.biz

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards